13.6.03

La doble vida de Agarol

No me anda el correo, no me andan los jostins, no me anda el electroventilador del auto, no me anda el Noble Repulgue, no me anda el Che Guevara, no me anda Paloma San Basilio cantando Dont cry for mi Aryentina en gallego, no me anda el sábado, no me anda Radio Head, no me anda el pop-up, no me anda el espéculo, no me anda la cremona, no me anda el request, no me anda el hisopo, no me anda el frigobar, no me anda la última pata al gato, no me anda Austro-Hungría, no me anda el compumap, no me anda el teléfono, no me anda el aniversario, no me anda la ruleta rusa, no me anda el miorelajante, no me anda el bafle, no me anda el caracter, no me anda el unicode, no me anda el in box, no me andan ni el padre, ni el hijo, ni el espirítu santo.
No tengo paz. No me anda.